16 OTÁZEK PRO... PAVEL MACHALÍČEK. PARTU V NEUBUZI NÁM MOHOU ZÁVIDĚT!

31.01.2014 09:29

Křížový výslech kanců z Neubuze pokračuje. Mlýnice otázek na tělo dostala do svých zubů Pavla Machalíčka. Machyč, dříve útočník, dnes obránce, opět nezklamal a jasně dokázal, že je parťákem do kabiny, kterého by si přáli snad v každém týmu. Pojďme se podívat, co navrátilec z Vizovic plánuje a má rád.

 

1/ Na jakém postu jsi chtěl jako malý kluk hrát?

"Vždy jsem obdivoval útočníky, kteří byli objímáni spoluhráči a velebeni svými fanoušky. Rozhodovat zápasy byl můj sen. V útoku jsem také začínal, ale s přibývajícím věkem a hlavně kily jsem postupně zakotvil v obraně."

2/ Co tě tedy v zápase, kromě střílení branek, nejvíce baví?

"Potěší mě pochvala od gólmana a týmu, kterému jsem pomohl vyřešit složitou situaci před bránou. Zabránit jasné brance mě těší stejně jako ji dát. "

3/ Kdo je tvým vzorem?

"Vždy jsem obdivoval anglického raubíře a bohéma Paula Gascoigna, pro mladší generaci asi neznámá osoba :)

Levonohý záložník, který střílel jednu hezčí branku než druhou...Trošku měl problém s alkoholem a domácím násilím...z toho už jsem si příklad nebral. No a pak nesmím zapomenout na Gennara Gattusa z AC Milán jeho buldočí fotbal a oddanost týmu je pro mě velkou inspirací."

4/ Tvůj oblíbený tým?

"Z českých je to Slavie, a v cizině je to Juventus."

5/ Tvá oblíbená barva?

"Modrá a zelená pjece..."

6/ Jaký je tvůj nejlepší zážitek z tvé fotbalové kariéry?

"Výhra 3:1 v prvním derby SK Vizovice - FC Vizovice a hattrick do sítě Provodova."

7/ Co je pro tebe v životě nejdůležitější?

"Zdraví a rodina."

8/ Kdo je v kabině největší "šampónek"?

"Tak to je jasné, celá kabina to ví ale nikdo to neřekne nahlas. Já budu první !!

Nejvíc času před zrcadlem a ve sprše tráví Robert Němec. :D"

9/ Kdo je v kabině největší šprýmař?

"Těch je nás celá kabina a proto máme takovou skvělou partu. Myslím že se taky ukáže na našem soustředění, kdo si tuto trofej odnese :D"

10/ Co tě na fotbale v Neubuzi baví nejvíce?

"Parta, tréninky a závěrečné oslavy... Takovou partu jaká je v Neubuzi nám závidí široko daleko!"

11/ Jaký je tvůj sen?

"Fotbalový: je hrát alespoň do 40 let a udržet si hlavně váhu :).  No a životní je mít zdravou a spokojenou rodinu."

12/ Kdo je podle tebe nejlepší hráč 1.FCN?

"Těžké vybrat jednoho ale asi to udělám. Je to kluk, který dlouho fotbal vůbec nehrál, nemá fyzičku, má nadváhu jako já ale je až k neuvěření jak lehce střílí góly. Má fotbal v krvi a mě baví se na něj dívat jak sází jeden gól za druhým. Díky patří Petrovi Loubalovi."

13/ Tvé oblíbené jídlo?

"Maso, maso a zase maso." 

14/ Oblíbené pití?

"Pivo a švestková paráda."

15/ Jaké jsou tvé mimo fotbalové záliby a koníčky?

"Dnes už je to rodinka, vaření! Pak rallyesport a jakýkoli sport, který zvládnu provozovat."

16/ Chtěl bys něco vzkázat fanouškům 1.FCN?

"Byl bych moc rád kdyby Vás chodilo ještě víc a podporovali jste nás při těžkých zápasech. Fotbal v Neubuzi je teď na vzestupu tak by bylo moc fajn mít své fanoušky za zády."

Machyč je vždy tmelem jak uvnitř, tak i mimo kabinu. Na fotce s koučem Martinem Rudlem

a letní posilou, Petrem Řihákem

 

Autor: Jakub Štefek

 

Další rozhovory s hráči 1. FC Neubuz zde:

Jakub Štefek

Josef Zubíček

Radek Pavlas

Michal Pšenka

Martin Vrba