17X ... PŘEDSTAVUJE SE ŠTĚPÁN KRÁLÍK, NOVÁ POSILA KANCŮ!

08.04.2014 18:58

Úsměv, klid a přátelský pohled. To jsou pocity, které vnesla do naší kabiny nová posila z týmu FC V. Karlovice + Karolinka, záložník Štěpán Králík. Zároveň se však na hřišti projeví,  ruku v ruce, bojovnost, nasazení, technika a srdce. Pojďte se o novém kanci, byť jen do letošního léta, dozvědět více.

1/ Na jakém postu jsi chtěl jako malý kluk hrát? "Vždy jsem chtěl hrát v útoku, jako můj tatínek."

2/ Co tě tedy v zápase, kromě střílení branek, nejvíce baví? "Mám rád vyhrocené situace, kdy se můžu emocionálně vyřádit a pročistit hlavu. Samozřejmě v mezích slušnosti."

3/ Kdo je tvým vzorem a proč? "Dříve jich bylo několik, největší asi: Marco Van Basten, z novodobějších Steven Gerrard – nevím jestli vzor může být i mladší. A hodně těch, kteří měli na dresu číslo 9, jako můj Otec. Toho nezmiňuju naposled. Mám rád dynamické hráče s tahem na branku a smyslem pro přihrávku, nejen ji dát, ale také naběhnout si na ni."

4/ Tvůj oblíbený tým a proč? "Sparta, jsem Sparťan od malička – Hrál jsem v divadle jako kluk, právě Sparťana z 13.stol př. N. l. Běhal jsem v červených trenýrkách po podiu s olivovou větvičkou – nikdy jsem se za to nestyděl."

5/ Tvá oblíbená barva? "Modrá."

6/ Jaký je tvůj nejlepší zážitek z tvé fotbalové kariéry? "Žiju fotbalem - letos to bude 30.let, takže jich mám opravdu požehnaně. Největší mám hluboko v sobě. Když jsem ,jako 17-ti letý nastupoval v poháru za A mužstvo po boku mého otce v útoku a soupeřem byly Velké Karlovice v brance s legendárním brankařem Janem Špalkem z Karolinky, který právě v Karlovicích hostoval. No co Vám budu vykládat! Lidi řvali – já na tátu, táta čechrovaný míč přesně na hlavu a já Janovi do protipohybu 2:1 vítězný."

7/ Co je pro tebe v životě nejdůležitější? "Nerad používám výraz Klišé, aby to tak neznělo. Přesto jsem ho použil. Je to celá naše rodina – jsem na ně hrdý, že je mám."

8/ Kdo je v kabině největší "šampónek"? "No, ještě chlapi moc neznám, ale vzhledem k tomu, že si říkáme kanci, jde „čapání“ stranou / Jeden tip však mám: Luki Hublerů, snad se neurazí, taky jsem býval."

9/ Kdo je v kabině největší šprýmař? "Opravdu Vás znám chvilku, takže pro mě těžká otázka……..uvidíme před mistrákem. Mám moc rád humor a ten v kabině zatím nikdy nechyběl. Dlouhodobě už z dob střední školy jsou to páni Štefci."

10/ Co tě na fotbale v Neubuzi baví nejvíce? "Baví mě ta pestrost „generací“ – tak, jak by to v těch nižších soutěžích mělo být. Mladí s trochou respektu, špetkou pokory, zdravým sebevědomím a drivem  a Stařší s dostatečnou trpělivostí, letitou zkušeností a zdravým rozumem, vše uvedené tvoří dokonalý tým. Když se to opravdu dokáže sladit a v tomhle tom je velmistrem náš tréňa Rudla – nic nás nezastaví."

11/ Jaký je tvůj sen? "Sen si prožívám ve formě svého života. Já to nazývám cíli, kterých chci dosáhnout a prožít je. Nejen o nich snít."

12/ Kdo je podle tebe nejlepší hráč 1.FCN? "Otázka zní jasně. To bych nebyl já, abych to nerozvedl. Fotbal je kolektivní hra, takže je to tým, který je tím nejlepším hráčem, na tom záleží. Kolektiv však tvoří jednotlivci. Za mě je to jednoznačně Pšenka Michal: on to unese. Mám u Tebe panáka."

13/ Tvé oblíbené pití a jídlo? "Nepohrdnu jakoukoli flákotou, takže kus masa = nejlépe na grilu s pohodovou partičkou známých a zapíjím to nejčastěji pivem, Gambrinus Excellent 11º, bílé víno Pálava, slivovice TRNKA, Metaxa 5 ӿ ӿ ӿ ӿ ӿ, ve slušné společnosti nepohrdnu Diplomaticem / Venezuelský rum a v závěru…….. klidně v tomto pořadí za večer."

14/ Do Neubuze jsi přišel na půlroční hostování z týmu FK Velké Karlovice + Karolinka. Co tě přimnělo k tomu, že jsi šel hrát do týmu hrajícím o několik soutěží níže? "Částečně je to obsaženo v 10. otázce. Je mi 35 let a chci zažít a přičinit se k postupu. Na kraj výkonnostně, říkám na rovinu, už nemám a skladba mužstva B týmu mi nevyhovuje. Je to řečeno možná nafoukaně, ale rozhodl jsem se tak z vlastní vůle a pro svůj dobrý pocit. Nechci se vracet ze zápasu naštvaný, ale tak, aby se to bralo, že jsme si zahráli na své maximum, ale nezapomněli jsme na to, že jdeme zítra do práce ( Kus zásluhy mají na tomto rozhodnutí páni Štefci, které jsem právě citoval )."

15/ Jak se ti tým zatím jeví, co se fotbalové kvality týče a samozřejmě i té nefotbalové? "Jak jsem již napsal: setkalo se tu mládí a „pokročilí“ věřím, že to bude fungovat. Příprava není sice průkazná, ale dá se z ní částečně vycházet. Samozřejmě je důležité zdraví a morálka – tyhle faktory můžou všechny atributy smazat."

16/ Jaké jsou tvé mimo fotbalové záliby a koníčky? "Mám rád svou práci, která mě živí. Pracuju pro největší firmu v České republice na stínící techniku, díky tomu mám peníze, které, jak se říká, jsou až na prvním místě. Já je používám samozřejmě pro blaho své rodiny, kterou bez přemýšlení stavím na první místo mého žebříčku hodnot. Mám tolerantní ženu, která mi důvěřuje, dceru Štěpánku a syna Martina Lennyho. Těmhle třem se snažím dávat co nejvíce svého volného času. Celkově zbožňuju aktivní odpočinek: chalupa, kolo, brusle, šachy, tenis, lyže. Málo kdo o mě ví, že mám i rekvalifikaci kadeřníka, takže stříhám stále aktivně – jen své dobré známe. Možná vymyslíme nějaké postupové sestřihy, ale nechci předbíhat událostem."

17/ Chtěl bys něco vzkázat fanouškům 1.FCN? "Jako hráč jim chci vzkázat, že bez fanoušků se fotbal prostě hrát nedá. A pokud chtějí zažít nevšední fotbalový zážitek, tak již tuto neděli 13.4.2014 v 16:00. Našim smyslem bude touha po vítězství a potěšit oko fanouška."

Štěpán Králík v přípravném utkání Kanců proti LiptáluŠtěpán Králík - nová posila 1. FC Neubuz