JAKUB VACULKA: PODMÍNKY A PARTU NÁM MŮŽE KAŽDÝ ZÁVIDĚT!

12.01.2015 15:28

Už se pozvolna chystal na na vánoční období, když jej nečekaná nehoda upoutala na nemocniční lůžko. "Kuzmič" prožil těžké zranění, ze kterého se pomalým tempem dostává a už se těší na jarní boje Kanců. Proto jsme Kubu vyzpovídali, aby se o fotbale mohl alespoň bavit.

Kubo, minulý pátek Kanci zahájili zimní přípravu, ty jsi ale vinou nešťastného zranění ve stavu "nemocen". Prozraď fanouškům, co přesně se ti stalo?

"Špatně jsem spadl, nalomilo se mi žebro a to mi následně propíchlo plíci. Docela unikátní zranění, které mohlo mít daleko horší následky."

Toto, poměrně vážné zranění tě tak vyřadilo z úvodu zimní přípravy. Jaké jsou další kroky v rámci tvé rekonvalescence?

"Vše bude záležet na vyšetření v půlce ledna. Podle toho bych se mohl vrátit do mírné zátěže za 3 týdny. Cítím se dobře a věřím, že to nejhorší mám již za sebou."

Jak jsi vůbec tedy prožil vánoce a Silvestr?

"Bál jsem se, že vánoce nestihnu doma, ale budu je prožívat na nemocničním lůžku. Vše se ale vyvíjelo velmi dobře, takže jsem se ve finále na svátky přesunul do domácího ošetřování. Bylo to sice nezvyklé, protože jsem musel být velmi opatrný, ale i tak jsem byl rád, že jsem doma a svátky jsem si docela užil."

OK. Nyní už zpět k fotbalu. V podzimní části padli Kanci až v posledním utkání, i tak ale s přehledem hájí druhé místo. Jak hodnotíš první část sezony?

"Posledního utkání je škoda (Kanci prohráli na hřišti Lužkovic 1:2, pozn. redakce), ale celkově se nám podzim vydařil. Už se moc těším na jarní boje, protože bude plno zajímavých utkání, hrajeme na hřišti silných Zádveřic, jedeme hrát proti "B" týmům, které jsou vždy nevyzpytatelné a máme doma SK Zlín. Zkrátka,, je se na co těšit!"

Na podzim jsi sám dvakrát skóroval. Na který zápas vzpomínáš nejraději?

"Nejvíc se mi líbilo utkání na Veselé, kde jsme 3:1 vyhráli. Sám jsem dal jeden z gólů a celý tým zahrál velmi dobře. S Veselou jde o derby a utkání jsou vždy vyhecované, tekže výhry si hodně cením."

V kabině Kanců jsou kolem tebe hráči s ligovou minulostí, navíc jedním trenérem je kapitán Fastav Zlín, Lukáš Železník. Jaké to je být v přítomnosti takových hráčů a nelákalo by tě zahrát si vyšší soutěž?

"My mladí kluci si určitě uvědomujeme, jak se fotbal v Neubuzi zvedl. Trenéři, zázemí, parta - to by nám mohly závidět týmy, které hrají o několik soutěží výše. Co se mě týče, tak cíle nemám velké. Fotbal je pro mně hlavně koníček a klidně budu rád hrát pořád jen za Kance."

Máš nějaký cíl na jarní část sezony?

"Chtěl bych se hlavně doléčit. Přál bych si, aby se mně vyhla zranění a byl jsem týmu platný na hřišti. S Kancema chci medaili a chci dát alespoň 5 branek."

Co bys vzkázal fanouškům a vůbec všem hráčům?

"Všem hlavně zdraví a štěstí. Našim fandům pak chci poděkovat za skvělou podporu. Přál bych si, aby byla Kančí arena pořád plná a diváci fandili a vytvořili pěknou atmosféru, jaká byla třeba na Pasekách."

 

Jakub Vaculka

Pozice: Křídlo

Narozen: 22.8.1995

Přezdívka: Kuzma, Kuzmič

Oblíbený klub: WFL Wolfsburg

Oblíbený hráč: Zvjezdan Misimovič